Trainee Functioneel beheerder zaakoplossing

Standplaats:
Gouda
Startdatum:
15.04.2019
Einddatum:
29.05.2019
Uren per week:
32

Trainee functioneel beheerder zaakoplossing
 
Durf jij mee te werken aan het implementeren van zaakgericht werken en het beheren van de zaakoplossing binnen de gemeente Gouda?
 
Jouw missie
Als trainee functioneel beheerder van het zaaksysteem ben jij binnen het projectteam Uitrol Zaakgericht Werken medeverantwoordelijk voor het bouwen en implementeren van zaaktypen en het contact houden hierover met de interne organisatie. De zaakoplossing vormt het hart van de organisatie en zorgt ervoor dat onze dienstverlening klantgericht en efficiënt plaats kan vinden. Het is daarmee een zeer kritische applicatie op het gebied van informatiebeheer. Het draagt bij aan een transparante informatievoorziening aan klanten en medewerkers van de gemeente. Wij bieden jou de kans om werkervaring op te doen binnen het Informatievoorzieningswerkveld. Aangezien het een traineefunctie betreft, zal je uiteraard intensief worden begeleid.
 
Het team
De afdeling Informatievoorziening & Automatisering (I&A) heeft de komende jaren het doel de organisatie steeds meer digitaal te laten werken en de dienstverlening aan de gemeenschap te verbeteren. Dit doen we onder andere door een zaakoplossing te implementeren.
 
Jouw rol
 
Verantwoordelijkheden trainee functioneel Beheerder Zaakoplossing:

  • Je bent medeverantwoordelijk voor het functioneel applicatiebeheer van de zaakoplossing;
  • Je bent samen met de andere functioneel beheerders verantwoordelijk voor het beheer van aanverwante applicaties, zoals (pr)e-depot en de sjablonengenerator
  • Je maakt onderdeel uit van het projectteam Uitrol Zaakgericht Werken van de afdeling I&A
  • Na oplevering van het project maak je onderdeel uit van het team Functioneel Beheer van de afdeling I&A
  • Je bouwt mee aan nieuwe zaaktypen;
  • Je houdt je bezig met de tweedelijns meldingen die door het Servicepunt doorgezet zijn;
  • Je coacht en instrueert de collega’s die verantwoordelijk zijn voor de afhandeling van eerstelijns meldingen
  • Je coacht en enthousiasmeert de gebruikers van de zaakoplossing;
  • Je instrueert medewerkers bij het gebruik van de zaakoplossing en je stelt handleidingen op;
  • Je bent voor een deel verantwoordelijk voor de communicatie met de leverancier
  • Zorgt dat de inrichting van de applicatie voldoet aan de wensen van de gebruikers;

 
Wat jij meebrengt


Wij zoeken een enthousiaste medewerker met passie voor zaakgericht werken. En verder heb je:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring met het verwerken van data in informatiesystemen
  • Je hebt ervaring met het genereren en interpreteren van data
  • Je volgt de Leergang Informatiemanager (of gelijkwaardig) of hebt deze gevolgd
  • Je bent bekend met de uitdagingen binnen de wereld van de documentaire informatievoorziening
  • Je bent een echte teamspeler en je houdt ervan ergens je schouders onder te zetten
  • Je bent stressbestendig
  • Inhoudelijke kennis van document- en recordmanagementsystemen is een pré;
  • Ruime werk of projectervaring binnen de ICT en Informatievoorziening is een pré;
  • Goed bekend met diverse vormen van projectmatig werken;

 
Wij bieden

  • Werk met hart en ambitie

Gouda ontwikkelt zich volop. De komende jaren staat er nog veel te gebeuren. Jouw ideeën en jouw kennis kunnen we goed gebruiken. Wij zijn een ambitieuze werkgever die werkt voor en met de stad, haar bewoners, ondernemers en bezoekers. Met trots, maar vooral met een warm hart. Gemiddeld waarderen de circa 500 medewerkers van de gemeente Gouda hun baan met een 7,6; een rapportcijfer om trots op te zijn!
 
 

  • Flexwerken naar wens

Een goede balans tussen werk en privé vinden we belangrijk. Daarom heb je de mogelijkheid om je uren flexibel in te delen en/of thuis te werken, maar hebben we ook een geweldig mooi gebouw: ‘Het Huis van de Stad’ als werkplek. Dit moderne gebouw, is centraal gelegen en biedt uitzicht over heel Gouda.
 
 
 
 

< Ga terug naar het overzicht met alle opdrachten